מתאם הפעולות בשטחים מנסה להרגיע: "ישראל אינה מעוניינת בהסלמה בגדה"

    קובי פינקלר 1 Comment on מתאם הפעולות בשטחים מנסה להרגיע: "ישראל אינה מעוניינת בהסלמה בגדה"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב פולי מרדכי, התראיין אמש (רביעי) לסוכנות הידיעות הפלסטינית, מען, וניסה להרגיע את רוחות ההסתה וההסלמה הפלסטינית.

    "ישראל אינה מעוניינת בהסלמה בגדה, אך תגיב בכח כנגד מי שפועל לדרדר האזור לאלימות", אמר מרדכי בראיון.

    האלוף מרדכי הצהיר כי ישראל לא תפגע בשגרת החיים של האוכלוסייה ותאפשר לפועלים לצאת לעבודה ולתנועת המסחר, כמו"כ, הוא הבהיר כי ישראל אינה מעוניינת לשנות הסטאטוס קוו בהר הבית ולאחר החגים יחזור המצב לקדמותו בהר.

    האלוף הביע ביקורת כלפי הגורמים המסיתים לאלימות בקרב ערביי ישראל, ובנוגע לרצועת עזה הוא מר בראיון כי חמאס תישא באחראיות ביחס להסלמה אם תפרוץ לאור העובדה כי היא הכוח השולט בפועל ברמת השטח.

    האלוף ציין כי ישראל מאפשרת את תהליך שיקום רצועת עזה ואפשרה לשני מיליון טון תשומות בנייה להיכנס לעזה ולאפשר ל-900 משאיות להיכנס לעומת 200 עד לאחרונה.

    בכל הנוגע לתיאום הביטחוני והאיומים על הפסקתו מסר כי הרשות פועלת על פי האינטרסים שלה למנוע התנגשות בין צה״ל למנגנונים לאור המציאות המורכבת בשטח.

    בנוגע להתנכלויות המתנחלים, ראשי זרועות הביטחון עוקבים אחר הנעשה וממשלת ישראל לא תאפשר התנכלויות מכל סוג.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מרוב שלא מעונינים בהסלמה אז הדבר היחיד שהם עושים זה לשים מצלמות אבטחה בשומרון ובאזור?!… דבר טוב שעשו והצליחו- הם הרחיקו את מעוררי המהומות מהר הבית . אבל עכשיו הם בשערי הר הבית אז מה עשו פה? . כמו שהעיפו אותם מהר הבית ,ירחיקו גם מהעיר העתיקה ומירושלים ומהעולם הזה בכלל…